Subject: FW: Küsimus elektritrassi rajamise kohta Transpordiameti kinnistul
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 28 Oct 2024 12:52:56 +0200

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Kotter Sander <[email-masked]>
Sent: Monday, October 28, 2024 12:38 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: FW: Küsimus elektritrassi rajamise kohta Transpordiameti
kinnistul

Tere Elliko!

Mulle tuli lauale üks projekt, kus soovitakse elektriliitumist
Lääne-Liivaku kinnistule (33801:001:0352), Leistu küla, Kose vald,
Harjumaa. Elektrilevi lähteülesande järgi peaksin kaablitrassi kavandama
Transpordiameti kinnistule 11207 Paunküla-Vetla tee (36302:001:0126).

Tegin valmis ühe eskiislahenduse, et kuidas see kaablitrass võiks paiknema
hakata, manuses. Midagi kooskõlastamisele veel ei saadaks. Tahaksin
lihtsalt teada, kas Transpordiameti reeglite järgi võime me üldse teie
kinnistule kaablitrassi projekteerida.

Oleksin väga tänulik kui vaataksid asja üle ning annaksid mulle teada.

Sander Kotter

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5547 836

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Mõigu 3, Tallinn

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.